Навчальні проекти

ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ ХІМІЇ

        Інтенсифікація сучасного викладання навчальних предметів відбувається завдяки застосуванню інтерактивних методик, до яких, перш за все, можна віднести найпоширеніші в середовищі української освіти ‑ новітні інформаційні технології та метод проектів.

         Метою створення навчальних проектів є розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів, усвідомлення ними моральних цінностей, що згодом дозволить їм стати здатними до самореалізації, самостійного мислення, прийняття важливих рішень; уміння працювати над розв’язанням важливих проблем як самостійно, так і у групі.

    Алгоритм виконання проекту:
визначити проблему, що буде вивчатися;
спроектувати роботу;
знайти інформацію;
провести дослідження;
презентувати роботу;
створити портфоліо

    Методи збирання інформації:
прочитати книжки про те, що досліджуєте;
знайти інформацію в мережі Інтернет;
переглянути науково-популярні передачі;
провести експеримент;
провести спостереження;
дізнатися думки інших людей

    Текстовий опис проекту:
Тема проекту
Мета проекту
Завдання проекту
План роботи над проектом
Одержані результати
Висновки
Джерела інформації (використані ресурси)

   Форма представлення (презентація) результатів проекту:
друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка, інформаційний бюлетень, брошура, твір
мультимедійні роботи: мультимедійна презентація, відеофільм, фільм
творчі звіти: вистава, інсценування, радіопрограма, фотовиставка, художня виставка, літературний вечір

     Джерела, з яких потрібно брати інформацію:
первинні документи: книжки, періодичні видання;
вторинні документи: бібліотечні каталоги, бібліографічні посібники;
унікальна інформація: речові документи, експериментальна інформація;
усне спілкування з людьми: опитування, зустрічі, бесіди

Оцінювання проектів


 низький рівень
    подання роботи (або частини роботи) реферативного характеру, без визначення мети й завдань проекту, а також без висновків за його результатами

середній рівень 
    фрагментарну участь у дослідженні, хоча й за умови її вчасного виконання
достатній рівень 
    правильне виконання своєї частини роботи у разі, якщо він не брав участі в підсумковому обговоренні і формулюванні висновків за результатами дослідження
високий рівень 

    дослідження з повним розкриттям теми, належним оформленням роботи і презентацією індивідуального проекту або точного, вчасного виконання своєї частини спільного дослідження, визначенні мети і завдань, активній участі в аналізі результатів і формулюванні висновків

Теми навчальних проектів з хімії на 2022-2023 н. р.