До уваги 7-их класів!
Підготуватись до захисту проектів на одну із тем:
І. "Хімічні явища в природному довкіллі" (творчий проект)
Передбачається характеристика явищ, що відбуваються у природі, побуті, при роботі транспорту (авто, авіа і залізничного), під час фізіологічних процесів в організмі.
Від учнів вимагаються уміння:
- спостерігати і визначати тип явища,
- вести протокол спостережень (запис дати, місця і результати спостереження), супроводжуючи його за можливістю ілюстраціями (замальовками, фото - і відеозйомкою),
- мати певні знання з географії, біології, фізики, хімії, основ інформатики.
У висновку має бути відмічено:
- природу явища,
- хімічні та фізичні закони, що ілюструє те чи інше явище,
- взаємозв’язок між екологічним станом довкілля і природнім явищем, якістю вживаної води і їжі і станом здоров’я.
ІІ. Інформаційні проекти
1. «Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості»
Передбачається: зібрати, проаналізувати і зробити висновки щодо згадки у літературних творах, піснях, прислів’ях, казках та інших видах народної творчості речовин або хімічних явищ.
Від учнів вимагаються уміння:
- аналізувати інформацію;
- робити висновок;
- оперувати знаннями з хімії, літератури (як української, так і зарубіжної), іноземної мови, історії, географії, музичного і образотворчого мистецтва, біології, трудового навчання .
У висновку має бути наведена:
- порівняльна характеристика кількості творів у літературі, музичному і образотворчому мистецтві різних народів, де подано інформація про речовини або хімічні явища.
2. «Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах».
3. Хімічні явища в побуті
Від учнів вимагаються уміння:
- спостерігати і визначати тип явища,
- вести протокол спостережень (запис дати, місця і результати спостереження), супроводжуючи його за можливістю ілюстраціями (замальовками, фото - і відеозйомкою),
- мати певні знання з географії, біології, фізики, хімії, основ інформатики.
У висновку має бути відмічено:
- природу явища,
- хімічні та фізичні закони, що ілюструє те чи інше явище,
- взаємозв’язок між екологічним станом довкілля і природнім явищем, якістю вживаної води і їжі і станом здоров’я.
ІІ. Інформаційні проекти
1. «Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості»
Передбачається: зібрати, проаналізувати і зробити висновки щодо згадки у літературних творах, піснях, прислів’ях, казках та інших видах народної творчості речовин або хімічних явищ.
Від учнів вимагаються уміння:
- аналізувати інформацію;
- робити висновок;
- оперувати знаннями з хімії, літератури (як української, так і зарубіжної), іноземної мови, історії, географії, музичного і образотворчого мистецтва, біології, трудового навчання .
У висновку має бути наведена:
- порівняльна характеристика кількості творів у літературі, музичному і образотворчому мистецтві різних народів, де подано інформація про речовини або хімічні явища.
2. «Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах».
3. Хімічні явища в побуті