До уваги 7-их класів!
І. "Хімічні явища в природному довкіллі" (творчий проект)
Передбачається характеристика явищ, що відбуваються у природі, побуті, при
роботі транспорту (авто, авіа і залізничного), під час фізіологічних процесів в
організмі.
Від учнів вимагаються уміння:
- спостерігати і визначати тип явища,
- вести протокол спостережень (запис дати, місця і результати спостереження),
супроводжуючи його за можливістю ілюстраціями (замальовками, фото - і
відеозйомкою),
- мати певні знання з географії, біології, фізики, хімії, основ інформатики.
У висновку має бути відмічено:
- природу явища,
- хімічні та фізичні закони, що ілюструє те чи інше явище,
- взаємозв’язок між екологічним станом довкілля і природнім явищем, якістю
вживаної води і їжі і станом здоров’я.
1. «Речовини і хімічні явища в літературних творах і
народній творчості»
Передбачається: зібрати, проаналізувати і зробити висновки щодо згадки у
літературних творах, піснях, прислів’ях, казках та інших видах народної
творчості речовин або хімічних явищ.
Від учнів вимагаються уміння:
- аналізувати інформацію;
- робити висновок;
- оперувати знаннями з хімії, літератури (як української, так і зарубіжної),
іноземної мови, історії, географії, музичного і образотворчого мистецтва,
біології, трудового навчання .
У висновку має бути наведена:
- порівняльна характеристика кількості творів у літературі, музичному і
образотворчому мистецтві різних народів, де подано інформація про
речовини або хімічні явища.
2. «Використання хімічних явищ у художній творчості й
народних ремеслах».
3. Хімічні явища в побуті