понеділок, 14 листопада 2016 р.

До уваги 7-их класів!

Підготувати проект на одну із тем:

     І. "Хімічні явища в природному довкіллі" (творчий проект)
     Передбачається характеристика явищ, що відбуваються у природі, побуті, при роботі транспорту (авто, авіа і залізничного), під час фізіологічних процесів в організмі.
    Від учнів вимагаються уміння: 
   - спостерігати і визначати тип явища, 
   - вести протокол спостережень (запис дати, місця і результати спостереження), супроводжуючи його за можливістю ілюстраціями (замальовками, фото - і відеозйомкою), 
   - мати певні знання з географії, біології, фізики, хімії, основ інформатики. 
   У висновку має бути відмічено
   - природу явища, 
   - хімічні та фізичні закони, що ілюструє те чи інше явище, 
   - взаємозв’язок між екологічним станом довкілля і природнім явищем, якістю вживаної води і їжі і станом здоров’я.

  ІІ. Інформаційні проекти
  1. «Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості» 
   Передбачається: зібрати, проаналізувати і зробити висновки щодо згадки у літературних творах, піснях, прислів’ях, казках та інших видах народної творчості речовин або хімічних явищ.
    Від учнів вимагаються уміння: 
   - аналізувати інформацію; 
   - робити висновок; 
   - оперувати знаннями з хімії, літератури (як української, так і зарубіжної), іноземної мови, історії, географії, музичного і образотворчого мистецтва, біології, трудового навчання .
    У висновку має бути наведена: 
  - порівняльна характеристика кількості творів у літературі, музичному і образотворчому мистецтві різних народів, де подано інформація про речовини або хімічні явища.
2. «Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах».
 
3. Хімічні явища в побуті